Vilken underbara dag

Sista Örebrodagen till ända för år 1 och jag är godkänd och klar. Nu vet jag att jag kommer att få abstinens och under kvällen söka upp kursen som börjar 2 sep men det lägger sig snart. Det ska firas med ett glas rött på altanen. Grattis Susanne, bra jobbat

AC/DC-flickorna åkte med "min" buss till Örebro i morse. Festivalbussen blev ändrad o gick från Örebro istället för Karlstad. Som kompensation fick de tillbaka 100 kr av 500 betalda. Dåååligt festivalbussen. Pga vägarbete kom vi 20 min försent till Örebro och det var vad vi hade tillgodo så brått blev det. Flickorna kom med och hamnade till slut i Stockholm. Nu skulle ju biljetterna till själva konserten vara äkta också....Å DÄ VA DE. Förstår ni vilken lycka. 700 KR på Tradera istället för1100. Nervöst var det men in kom de. Grattis tjejer. Jag ÄR avundsjuk, det vet ni. 

Om dagen bara kunde fortsätta så här så blir det en kanondag. 
Hoppas er dag också varit bra.
 

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

hej hej heja... Grattis!

2010-06-04 @ 12:12:07
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: marie

kul för dig med lite flyt, hoppas du får en skön helg och sol sol sol!!

2010-06-04 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu