Midsommar

Pillargontanten ställde frågan vad man ska göra på midsommar.
Vi ska till min svägerska och deras vänner. Vi ska äta gott, dricka gott och säkert spela kubb eller annat kul. Det ska bli himla trevligt tror jag. Och naturligtvis blir det kanonväder.
Ev. tar vi en sväng till Borgvik också. Det beror lite på om nattarbetaren vaknar i tid. Dotra o Lilla O ska köras till Värmskog också. Va tar man på sig då? Ja, jag har ju varit i stan i dag o handlat lite kläder men................

Jag önskar er alla en fantastiskt trevlig midsommar


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu