Mentordag

I morse såg vädret helt kasst ut och vi som skulle ha mentorsdag utomhus. Vädret blev bättre och vi hade en kanondag. Vi var på TR Western Adventures och eleverna blev omhändertagna av Tina och körde 10-kamp. Vi vuxna fick tid för oss själv i naturen men smög oss allt till eleverna och hejade på. Och det blev oavgjort tjejer mot killar. Helt rättvist. Nyttig träning i kommunikation. Där skulle jag kunna tänka mig att fira födelsedag e.dyl. Kul.
När vi åkte hem hittade jag en handelsträdgård mitt i skogen. Oj oj oj . De här fick följa med mig hem
  
 
1. Bicolor   2. Frank Headly   3. Friestorf   4. Vancover Centennial

Och i går köpte jag
 
Black knight och First yellow

Nu ska det planteras o lagas mat


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Fina pelargoner.

2010-06-10 @ 08:42:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu