9:ans middag

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 18.30. Då ska 9:orna och deras mentorer äta middag och sen blir det bal för de som vill. Middagen ska jag vara med på men balen hoppar jag.
Jag har gjort lite ärenden under tiden; köpt 2 vackra pelargoner, Köpt en present på bolaget, Köpt mascara och en skolavslutningspresent till Emma o en puderpensel och ny klocka till mig och letat efter en födelsedagspresent till mannen (hittade inte det jag sökte).

Ha en bra tisdagskväll

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Hoppas du fick en härlig middag!

Ni är hjärtligt välkomna hit på torsdagkväll, om ni vill, lite mat, och gratta studenten, hittade inte ditt nya nummer, så jag skickade ett sms till Mikael om det :O)



2010-06-08 @ 22:31:06
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Är det onsdag idag?

2010-06-09 @ 10:08:15
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu