Smögensemester

Idag är det torsdag o vädret är som vanligt på fm disigt. Det brukar klarna under dagen så det hoppas vi på även idag. Jag har bränt mig i ansiktet så det är ändå skönt med lite "solvila".
Vi har spelat äventyrsgolf och Lilla O vann o jag kom tvåa. Någon var inte nöjd med detta så vi spelade igår igen. Då vann jag. Med andra ord kanske det blir en tur till.
Vi har ätit räkor o gått på bryggan o tittat på de vackra, och mindre vackra, båtarna. Jag har väl hittat en o annan jag skulle kunna tänka mig men......vi är ju inte båtfölk vi.
Vad ska vi hitta på idag då??? Vet inte faktiskt. Bara vara kanske
I övrigt är lägenheterna bra. De rekommenderas varmt till de som kan hyra den. Det saknas vesäntligheter som durkslag, dl-mått och den utlovade dvd:n men o andra sidan finns ju pajform, våffeljärn och andra viktiga saker. Bäddsoffan är lite i hårdaste laget men det är en fantastisk utsikt, bra planlösning o vi är helt nöjda.
Ha dä gött

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Låter som om ni har det alldeles underbart!

Inte lika underbart på molnfabriken, men jag har ju mitt kvar.... Även om det känns långt dit just nu...

Hälsa ungarna!

2010-07-22 @ 15:37:04
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Sussilusen

Ja vi har det bra o de hälsar tillbaka.

2010-07-22 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu