Bara.....

..........4 1/2 veckor kvar av min semester. Gud sö gött dä ä.
Det har gått ytterligare en vecka och den har varit kanon. Ny tatuering (snarare en utvekling av en redan befintlig), hål i näsan (igen), sol, moln, städat, läst o för det mesta inte gjort många knop. I går for vi till Karlstad åt och drack gott o tittade/lyssnade på Star Boys på Café August. Sen sov vi på Hotell Drott. En kanonkväll.


Emmas rum (ni vet bunkern nere i källaren) är snart klar. Jag tror Emma blir överraskad o glad när hon kommer hem. Hon har varit i Mora i snart 1 1/2 vecka. Jag längtar efter henne nu.

Det största som hänt den här veckan är ändå att VI HAR FÅTT INTERNET. Fatta hur gött dä ä da. Å ersättning får vi eftersom vi varit utan i snart 4 månader.

I morgon är det motordag i Bôrgvik så då tar vi båten dit.


(Fan Marie vad dagarna går fort, men jag lovar, jag kommer snart)

Ha en bra kväll
Natt

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Då ses vi i möra =).

2010-07-09 @ 20:55:23
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Vi tänkte också ta båten, men kommer från andra hållet, i den lilla sjön :O)

2010-07-09 @ 22:49:34
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: marie

visst går det fort, nu börjar jag jobba igen i morgon. men jag har semester från och med 1 aug så du har fortfarande chans..

2010-07-11 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu