Onsdag

Nu har halva veckan gått och det har varit en berg o dal-bana. Äntligen tillbaka på jobbet-känsla, fy fan för jobbet-känsla och det ordnar sig på jobbet-känsla. Ungdomarna är som vanligt goa och försöker testa o utmana men det är deras sätt att mogna.

I morgon skulle det ha varit Örebrostart men det blev begravning istället. Begravning nr 1. Farmor lämnade oss på nyårsdagen och i morgon ska vi ta farväl av henne. Sorgligt men livets gång.

Nu ska jag göra lite kvällsmat, korv med bröd, sen blir det väl lite tv-tittande innan jag tar natta.

Ha dä

Förtydligande
Min biologiska farmor gick bort på nyårsdagen. Min svärfar Alf gick också bort på nyårsdagen. Jag har visst rört till det och benämner personerna utifrån mina barn ibland o då blir det rörigt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu är jag förvirrad? Farmor, svärmor alltså? Jobbigt är det hur som helst med begravningar - oavsett vem det är.

2010-01-13 @ 18:47:56
Postat av: Sussilusen

Oj jag förstår om du blev förvirrad. Min biologiska farmor dog på nyårsdagen o min svärfar (barnas farfar) dog också på nyårsdagen.

2010-01-13 @ 19:02:50
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Utmanat dig i min blogg :O)

2010-01-14 @ 16:48:54
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu