Kvällen, Tack och ny blogg

Nu är det snart slut på en otroligt jobbig dag. Det känns ändå lite lättare nu så får vi se vad natten har att bjuda. Ems o Lilla O har kommit hem och det känns skönt. Kram på er.

Jag vill också tacka er som tänkt på oss och kommit med värmande ord. Tack. Det har behövts och känts skönt.


Nu är det mycket jobb framöver så det är "bara" att hugga i.

Jag har febrilt letat efter den sida med stilmallar som jag hittade Fender (katten ni vet) som jag hade på min blogg tidigare men hittar den inte. Det fick bli den här så länge o den duger fint.

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Va gött att det verkar okey, förstod att det skulle lätta på, när de flyttade fokus och plats :O)

Ha det gött!

2010-01-04 @ 06:16:20
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Erika

Inte så säker på vad som hänt men hoppas ni snart mår bättre!! Kram

2010-01-04 @ 16:33:19
Postat av: Maddelaine

Kloka ord i rubriken. Vet inte heller vad som hänt, men känner med er vad det än är. Skönt att du ser de positva med att starkt gå vidare. Inget ont som inte har nåt gott med sej... Kram kram

2010-01-05 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu