Hård start

2010 började väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. När älskade människor i ens närhet går bort så känns livet jobbigt och när de är fler så blir det knappast lättare. När älskade människor i ens närhet, på allt detta, får bekymmer och mår dåligt då känner man att man inte riktigt räcker till. Men jag ror iland med detta också och säkertligen kommer ut som en starkare och visare människa i andra änden.

Bekymmer och problem stöter vi på med jämna mellanrum. Det är det som kallas erfarenhet. Svårt att tänka så just nu men det är så det är. Det löser sig men det är eget ansvar hur. Jag älskar er.

Idag måste jag städa lite och kanske ta bort julen. Jag har inte bestämt mig än. Läxor måste också göras för jag känner att jag ligger lite efter där. Återigen en tung dag som ska gås igenom.



Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Finns här om det behövs, det hoppas jag du vet :O)



Ha en bra dag!

2010-01-03 @ 14:34:16
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Det skulle räcka med ett av de bekymmer du beskriver...



Kram

2010-01-03 @ 17:16:30
URL: http://veronicabloggar.bloggspot.com
Postat av: Sunlinda

Finns här, tänker på dig!

2010-01-03 @ 17:25:00
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu