Ensam kväll

En ensam kväll i Borgvik. Jag tog en tur till stora staden direkt efter jobbet och passade då på att köpa med mig sushi hem Mmmmm


Jag ska titta på tv och bara vara för i natt ska jag hämta ungdomar i Karlstad i natt. Alltså Rose-Marie, jag tackar för erbjudandet men ikväll stannar jag hemma men gärna en annan kväll.

Som jag tidigare nämnt så har första skolveckan varit en berg och dalbana men den slutade skapligt och jag kan ta helgen med gott samvete.

Jag har även nämnt att jag varit på min biologiska farmors begravning. Där fick jag även träffa mina biologiska syskon. fantastiskt trevliga "ungar" får man kanske inte kalla dem, de är ju 19 o 22 år. Men trevliga var de iallafall.

Ha en riktigt trevlig fredagskväll, det ska jag ha


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Trevlig fredags kväll till dig också!!!!

2010-01-15 @ 19:26:54
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Vi åker till Arvika och hämtar en annan unge i natt vi :O) Ett himla körande....

Men hellre hämta och få hem dem, än vara orlig...

2010-01-15 @ 20:57:30
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: ErikaÖ

Sushi vad gott.

2010-01-16 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu