En konstig dag

Vaknade relativt utvilad och kom till jobbet pigg och på gott humör. Sedan har dagen bara blivit mer o mer förvirrande. En sen arbetsdag slutade iallafall med ett trevligt personalmöte där vi bjöd på semmeltårta eftersom "min" ena assistent fyller år idag. Jag var in på Erixon och köpte ett snyggt snöhalsband till henne.

Idag har min värk, mer stickningar, i bröstet tilltagit. Frågade företagssköterskan om råd. "Gå till vårdcentralen o ta ett EKG" var hennes råd. HJÄLP så allvarligt det lät. Det kan ju vara stress, magkatarr, sträckning eller vad som helst. Trots det så ringer jag nog i morgon iallafall.

Idag har jag betalat in andra delen av handpengen till vår resa till Centralmassivet i Frankrike i juni. Åååå vad jag längtar.

Snart slut på en knäpp, orolig, spännande och förväntansfull dag.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Kolla ett EKG du, det är väl lika bra :O) Säkert inget allvarlligt, men det är ju gott att få det bekräftat!

Semmletårta.... Mmmm....

2010-01-25 @ 20:57:55
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Isa

Ja, det är nog ingen fara, ta det så kan du lugna dig sen. Centralmassivet i Frankrike? Kul! Vad ska ni göra där? I vilket fall som så är jag avundsjuk! Är avundsjuk på alla typer av resor just nu. Lurar själv på vad som ska bli min nästa upptäcktsfärd... Kram

2010-01-26 @ 01:12:25
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Erika

se till att gå till vc.

2010-01-26 @ 07:57:36
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad härligt att ha en resa att se fram emot, med ett par rejäla bröstmuskler då också förstår jag;)

2010-01-26 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu