2010

Efter en trevlig nyårsafton så vaknade jag strax efter 10 och gick upp. Tog ett glas fil för att sedan gå ut på en promenad, äntligen. Skönt, bara 8 grader ute.

Jag fick frågan om jag avgett något nyårslöfte men det är nog första gången jag glömt det. Det gör jag alltid mer som tradition än som löfte. Om jag ska avge något så här dagen efter så blir mitt löfte att jag ska må bra. Vad som bör/ska göras för att jag ska nå dit får bli det som faller mig in allteftersom. Det jag kan påverka ska jag försöka påverka.

Hoppas även ni hade en trevlig nyårsafton och att ni får ett bra 2010.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Jag var vaken till 01:30 - men då gick ögonen runt & i kors.....

Kram!!!!!!

2010-01-01 @ 19:17:46
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: marie

ang skidfrågan så skulle jag nog tippa på 170-175 långa.. och det är jättekul, har åkt nästan varje dag sen det blev snö. god fortsättning på nya året..

2010-01-02 @ 23:03:40
Postat av: Anonym

Här var det ett lugnt firande. Bara jag och Viggo som skålade in det nya året med julmust:). God Fortsättning! :)

2010-01-03 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu