Jag och kamelerna

Återigen är tuttarna undersökta och jag är som kamelerna. Jag bär på en extra vattenreservoar. Alltså jag har vattencystor i båda brösten. 5-6 st i det ena varav en är 13 mm stor. Det var den de lurade lite på och övervägde att tömma men så blev det inte. De tömmer vid 15 mm och eftersom jag inte ens känner den så lät de den vara. Jag ska återkomma om den blir besvärlig. I det andra bröstet hittade de endast en liten. Med andra ord var det bra för den här gången, vad kommer härnäst? Nej nu kommer det inget mer på ett tag eller hur?

Var inne en sväng på Sunlindas jobb o fick mig en kopp kaffe också. Gott gott. Tack

Väglaget är för övrigt under all kritik. Emmas dans börjar i dag och det var meningen att jag skulle hämta henne i stan 21.15 ikväll men så kommer min son med den ljusa iden att han jobbar ju till 19.30 och han kan ju stanna kvar i stan och vänta till Emma är klar. Älskade unge.

Nu ska jag skriva det sista på min läxa tills i morgon (eller kanske sova middag först). 

Kommentarer
Postat av: Isa

Glad att det "bara" var vatten! Man får ta 10kg som handbagage, det är ungefär vad T väger, så jag har själv tänkt tanken... Tror du dom röntgar honom i säkerhetskontrollen?

2010-02-03 @ 15:24:14
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Skönt ändå att de håller koll på tuttar och livmoder regelbundet...



La ut receptet på världens enklaste lax nu :-)



Kram

2010-02-03 @ 18:38:13
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Åh va gött, att det bara var vatten :O)

2010-02-04 @ 15:38:53
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu