Award

Jag har fått en award av Pillargontanten och jag tackar för den och ger den vidare till;
Annzingen
Emma
Isa
Marie J
Sunlinda

Sandra
Therese


Det följer med lite att greja med också...
*Kopiera awarden till din blogg
*Länka till den som du fått den av
*Berätta sju intressanta fakta om dig själv
*Ge den till sju st.

Sju intressanta fakta om mig själv:
1. Är aldrig nöjd med min vikt men är helt övertygad om att jag snart kommer att bli det (alltid).
2. Tycker om pappersarbete, att klura och lösa problem (schema, utvecklingsplaner, mina egna läxor mm).
3. Tycker att matte är vansinnigt mycker roligare än svenska.
4. Tycker att promenader är att jämföra med terapi.
5. Vill och SKA börja träna.
6. Har två alldeles utomordentligt duktiga barn som jag är fantastiskt stolt över.
7. Har dålig karaktär när det gäller ett gott vin.

Nu är det er tur tjejer att skriva 7 intressanta saker om er själva. Lycka till


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fixa kort på badhuset så kan vi träna ihop;)

2010-02-20 @ 21:57:19
URL: http://catdeliuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu