Torsdag o hemma

Nu har jag jobbat 5 dagar o det känns helt ok. Idag har jag en hemmaarbetsdag o ska en tur till Karlstad.
Om jag får tid ska jag sy lite också. Jag har köpt en symaskin från jobbet och för mig är det ett ufo. Jag fattar ingenting men det är en manual med. Min symaskin fick jag av "gammelmormor" när jag fyllde 19 och den har jag gjort en service på under alla (26) år. Den är inte helt ok längre men har funkat görbra. Gör än om man är snäll mot den. Jag ska ju byta gardniner runt om i huset så det ska bli kul att sy med en vettig, nyservad, maskin.

Nu ska jag bädda rent i sängarna

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

En ufosymaskin?

Kan man sy rymdgardiner med den?

Ha en bra torsdag :O)

Och, ja, bilder på kattbebisen kommer....

2010-08-19 @ 11:29:42
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Lycka till!

2010-08-21 @ 20:37:09
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu