Vilken dag!!!!!!!!!

En helt underbar dag har mestadels tillbringats utomhus. En promenad, lunch på altanen och trädgårdspyssel.
11 nya pelargoner, sallad, squach, bönor, pioner, kryddor av olika slag har planterats och såtts. jag har även flyttat på en clematis, lökar och kärleksört. Det här är väl ändå meningen med livet.

      
Och Emma satt på trappen och pysslade, solade och njöt.

Jag har köpt mig ett par nya gympaskor också som jag ska ha på tisdagar o torsdagar i badhuset. Snygga va?


Nu ska vi göra oss iordning för att ta en cykeltur till Karlberg på god mat o trevligt sällskap
Hej så länge









Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Fina skor. Vad tränar du på tis tors!

2010-04-25 @ 21:11:09
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu