Eller inte!!!!!!!

Nej då, att telefonen funkade var bara tillfälligt :(

Idag har jag varit i Örebro igen. En ny kurs har startat, en kort kurs, och den verkar skitbra.

När jag kom hem därifrån stack jag och tränade. Jag gick dit, tränade 90 min och gick hem. Om någon torterar mig så protesterar jag högljutt men om jag gör det på mig själv så är det helt ok. Konstigt. Jag fick tipset av någon, kan det vara av dig Erika, att jag skulle lägga på mer vikter eller göra fler repititioner eftersom jag inte får någon träningsvärk, och då får jag välja mer vikter för repititionerna sköter Lisa och Ingrid.


När jag kom hem fick jag mat o nu ska jag sätta mig i soffan och dö en smula sen blir det natta. I morgon är jag ledig och ska till tandläkaren. Snacka om tortyr :(
Natti natt




Kommentarer
Postat av: värmlandslars

Blir alldeles varm, lite rörd och glad, när jag förstår att det trots allt har ordnat sig så pass bra för dig i livet. Önskar dig allt gott ! / Kram

2010-04-22 @ 21:41:11
Postat av: Erika

oki gruppträning! Då får du lassa på...

2010-04-22 @ 21:57:55
Postat av: Sussilusen

Ja Värmlandslars, det har gått skapligt för mig tycker jag. Jag är nöjd med vad livet har gett mig.

2010-04-23 @ 10:23:27
Postat av: Sunlinda

Hurtbulle!!!!

2010-04-23 @ 15:56:59
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu