Äntligen igen

Nu har familjen Hartin fått hemtelefon. Vi har varit utan i 12 dagar så det är inte konstigt vi inte får nåt internet.

Idag är det iallafall Onsdag och halva veckan har gått. I morgon har vi kursstart i Örebro och det ska bli spännande. Det kommer att handla om utvärderingar och utredningar mm. Erfersom jag gillar pappersarbete så kommer det nog att bli bra. På fredag är jag ledig och ska till tandläkaren. Mindre kul och dyrare. Helgen då?? En tur till Borgvik kanske.

Igår tränade jag igen o det är märkligt hur en nära-döden-upplevelse kan kännas så skön. Ingen träningsvärk idag heller. Det kanske beror på att jag använder för lätta tyngder. Får prova tyngre nästa gång om mina axlar orkar.

Nu ska jag läsa lite till i morgon sen blir det natta.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova med lite tyngre man va försiktig så du inte gör dig illa. Eller prova med ännu fler reps! Typ:

5+8+10+8+5....med så tung så att du knappt orkar de där tio! Bara ett litet tips!

2010-04-22 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu