Tisdag

Uuu vilken natt. Det blev inte många timmars sömn. Ont i halsen är borta och snoret har runnit till. Fortfarande risig och febervärk (men ingen feber, konstigt). Men det är inte det värsta. Kaos på jobbet så jag har inte ro att stanna hemma. Åker i morgon. Jag vet att jag inte är oersättlig men just nu är det jag som får ta tag i lite grejer men en stor eloge till mina assistenter, de skulle ha löneförhöjning.

Orkade till slut skriva och skicka in en uppgift igår som ska vara klar på torsdag. Den var bara på en sida men det var tungt.

I morse, kl 7.00, när jag gick ut o hämtade tidningen så var det frost på bilrutan. Det kanske är dags att ta in och vinterförvara pelargonerna och änglatrumpeten. Har du gjort det redan du Pillargontanten?

Ha en bra dag där ute. Nu går jag och lägger mig igen.
"Natt"


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Nej min pelargoner står fortfarande ute på trappen, men jag får nog se till att ta in dem ikväll :O) I alla fall flytta dem till uterummet.... Källarn under helgen tror jag.

2009-09-29 @ 10:32:28
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: marie

ja det har verkligen varit kallt, igår kväll blev det mössa och vantar på när jag skulle ta kvällspromenaden. Hoppas du är på bättringsvägen, min förkylning har tagit omtag.=(

2009-09-30 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu