Söndag

Idag mår jag inget vidare och det har inget med att göra att grannen R-M var här på god mat o dryck igårkväll. Har ont på en liten fläck i halsen och känner mig lite febrig nästan. Usch, jag vill inte och jag har inte tid.

Idag har jag iallafall putsat kökfönstren och bytt gardiner och det blev väl sådär. Det är svårt att få rutorna rena. Jag har också läst en del i den litteratur som ska vara läst till på torsdag. En annan bok som ska vara läst kanske jag får på tisdag eller onsdag om den lämnas in i tid. Jamen hur ska jag hinna det då? Hmm, det ordnar sig nog.

Nu behöver jag ett mellanmål, sen blir det en tur till Värmskog med Ems o Lilla O, åsså blir det boken igen.

Ha en fortsatt bra dag.

PS Jag lovade ju att lägga in receptet på den goda maten jag åt en dag här. Det får bli vid ett senare tillfälle.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig dig! Hoppas du blir bättre:)

2009-09-06 @ 22:04:12
Postat av: Anonym

Känner mig dig! Hoppas du blir bättre:)

2009-09-06 @ 22:04:33
Postat av: Anonym

Blev lite fel:P

2009-09-06 @ 22:05:24
URL: http://catdeliuna.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Hoppas halsen är bättre :O)

2009-09-07 @ 15:30:06
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu