Söndag

Tack för alla gratulationer jag fått från er.


Igår var vi på bio, Flickan som lekte med elden, och den var väl så där. Sen gick vi till hotellet och vilade en stund för jag började känna mig lite risig. Tjock i halsen och feberkänning. Sen gick vi till Arena och åt och drack gott. Veckans hiss; Arena och dess personal. Så jäkla trevliga och proffsiga. Tack.


När vi var mätta och belåtna och lite runda under fötterna så gick vi till Harry´s och där blev vi mer runda under fötterna. Å sen blev det natta.


Vaknade med mycket ont i halsen och allmänt risig av fler orsaker. Åt hotellfrukost,mmmmm och tog sen en tur på stan. Orkade inte engagera mig så det blidde inget köp. Hem, lagade spagetti o köttfärssås och åkte sen till Värmskog på fotboll, Värmskog-Borgvik. Vilka ska man hejja på? Värmskog så klart o Lilla O är utsedd till bäste man i Värmskogslaget av mig. Bra kämpat.

På vägen hem sen blev jag bara sämre och sämre och har nu beslutat mig för att stanna hemma i morgon. Det händer inte ofta.


Nu blir det kvällsmat o sen natta.
Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Erika

krya på dig! Grattis...

2009-09-27 @ 20:12:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu