Ny investering


Åsså pajade tvättmaskinen. Kan den ha varit 7 år så var den inte mer. Nåja den här blev hemkörd och installerad i tisdags iallafall och jag är nöjd. Större lucka än i den andra annars är de väl ganska lika alla sorter och den kunde faktiskt ha försökt att gå några år till tycker jag.

Idag har varit en Örebrodag trots att jag har lov. En mycket bra och rolig dag har det varit. Vi har haft bra och lärorika diskussioner hela dagen. Gått igenom litteratur, både svensk, norsk och engelsk. Uppgiften jag gjorde till i dag blev jag jättenöjd med. Lite trött i huvudet blir man men det landar snart. En trygg bussfärd hem blev det också där en granne var chaufför.

Under helgen ska jag skriva ihop min uppgift som jag gav en del av er där ni skulle definiera ordet Samtal. Jag har inte läst era deinitioner så det ska bli spännande.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Man kan köpa roligare saker än tvättmaskiner, fast jag har tyckt det varit ganska kul faktiskt...

Men en ny kamera är iofs roligare :O)

Ses i morrn bitti!

2009-10-15 @ 21:15:13
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Läste ditt inlägg om listor, tänk att det ska va så svårt;D

2009-10-15 @ 23:28:19
URL: http://veronicabloggar.bloggspot.com
Postat av: ErikaÖ

Tråkigt med en sån utgift!

2009-10-16 @ 09:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu