Fredag

Äntligen. Igår var det en inte lika Örebrodag som vanligt. Fördelen var att jag fick åka lite senare och komma hem lite tidigare än vanligt. (8.00-19.20).
Idag har det varit jobbigt med min förskyldning. Snoret rinner inte längre men jag nyser och är väldigt hängig. Har träningsvärk i revbensmusklerna och det känns som ögonen ska trilla ur sina hålor. Ska gå till bolaget nu och köpa mig en flaska Martini o inte göra nåt (!) under helgen mer än att smutta Martini.

Nu ska jag släcka o låsa på jobbet och avsluta min korta arbetsvecka.
Hej

Uppdatering:
Nån Martini blir det naturligtvis inte med ungar springnas på mârten. Det får bli i morrn eller nån annan dag. Ha dä:)

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Men du... matrini och inte göra nåt, det lät som nåt för mig =)



Hoppas att du får en skön helg och att du snart är pigg o kry igen!



Kram

2009-10-02 @ 17:06:16
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Isa

Hoppas martinin smakar bra idag, för nu är det väl dags? Om ungarna fick fredag är väl lördagen vigd åt dig? Hoppas det gör dig kry! ;)

2009-10-03 @ 13:58:51
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Isa

Såg nu att du skrivit hos mig...

Punden är värda ganska lite just nu. 11,71 idag på Forex. Jag jobbar 9h/dag egentligen, fast nu har jag inte jobbat torsdagar eftersom mamman varit ledig. Men from nästa vecka ska jag köra på med mina 45 timmarsveckor.



Jag får 65p/vecka vilket är 761kr enligt dagens kurs. Drygt 3000kr/mån alltså. Så om man slår ut det på mina 45 timmar i veckan tjänar jag 17kr/h. Hahaha. Min årslön är som en månadslön från Gruvön.



Lyxliv? Haha, nja. Men sen har jag gratis boende och mat också som bör räknas in och inte en enda räkning. Men det är inte mycket pengar, fast jag klarar mig nog. Har en liten budget med från Sverige till shopping osv... :)



Känns ok.

2009-10-03 @ 14:09:52
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu