Ledig tisdag!?!?

Eller är det inte tisdag idag? Jag har tidigare bestämt att tisdagar ska vara min strykdag och eftersom jag har strukit världens tvätt idag så måste det ju vara tisdag eller hur?


En bra helg är till ända och jag har fått en hel del gjort. Myst med familjemedlemmar, strukit, städat, promenerat, hälsat på mor, tittat/lyssnat på svärsonen (Hotwood) mfl i Värmskog mm. De hade med ett par nya låtar o de var riktigt riktigt bra. Tack för en trevlig kväll.

Nu är det lite soffläge o lite mat sen läsning i bädden. Javisst ja, bakläxan ska skickas in också o den känns riktigt bra.

Ha enn trevlig söndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu