God morgon

Vaknade kvart i 5 i morse. Kan bero på att jag sov så mycket igår. Har fortfarande feber men känner mig inte lika svullen i öron o hals.

Jag körde Ems till lilla O igår och döm om min förvåning när vägen till Värmskog var alldeles svart och slät som en barnrumpa. De har asfalterat 5,5 km (jag mätte). Wow. Det har inte varit gjort sedan jag var liten och då kan ni tänka er hur längesedan det var. Förövrigt är Ems hemma idag med, trots nationella prov både i engelska o matte. Ont som bara den av blåskatarren + värk i "mensmagen".  Inte bra. Lilla O är tydligen också sjuk men inte av samma orsak hoppas jag!!!

Nu är kaffet klart och jag har tagit fram mina böcker mm så nu ska snart min rapport vara klar. Jag känner mig på hugget.
                     
Såg ni semiuttagningen till melodifestivalen? Vad tyckte ni?


Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lilla O, hade "ont" i huvudet, eller så var han bara sällskapsjuk, inte vet jag :O)

Pelargonerna är dina, du kan få dem vid tillfälle :O) En Askola har jag satt på rotning till dig också.

2009-05-13 @ 15:03:10
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sunlinda

Tack för "sjukt" sällskap...=)

2009-05-13 @ 16:44:10
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Erika

Krya på dig..

2009-05-13 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu