Gnäll gnäll gnäll

Jag är sjuk och det var längesedan. ThumbnailFeber och tjock i öron ner mot halsen men inte förskyld eller ont någonstans. Jobbmässigt så kom väl detta i skapligt bra tid eftersom terminen snart är slut och ingen speciell planering behövs mer än betygsfunderingar. Privat kom det helt fel. I morgon är det vårruset och det stuper ju för mig, lessen tjejer, nu får någon annan bli sist.

När jag hade kört Ems till bussen och hämtat hennes vaccin i Vålberg ringde jag henne för att höra om hon hunnit med bussen (vi ar lite sena) så satt hon på bussen till Molkom men ville bli hämtad. Hon hade fått blåskatarr. Det vara bara att hämta. Vi passade på att gå in och köpa några skor!!!!!! och handla lite. När vi kom hem var jag helt slut.

Jag tänkte passa på att göra färdigt min rapport som ska lämnas in på torsdag men orkar inte. Jag läser en Harlequin i stället, då behöver jag inte tänka.

Ha dä

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Det blir nog inget vårrus för mig heller. Fortfarande jätte förkyld och totalt orkeslös.

Hemma imorgon. Vi kan ju vara sjuka tilsammans...

2009-05-12 @ 18:51:55
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad synd att ni inte kan vara med. Krya på er.

2009-05-12 @ 21:55:41
Postat av: Lotta

Hoppas du kryar på dig, här ligger två?! sjuka sjuttonåringar också, varav den ena är din :O)

Jag har laddat dem med ipren!

Ha en bra dag och du, lite praliner till Harlekinen???

2009-05-13 @ 06:16:50
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu