Sportlovet är nu slut

Och jag har väl fått litegranna gjort iallafall.
Jag har sått chili, paprika och flera sorters tomater. Nu är det bara att följa groprocessen med spänning.

                      Det var vackrare väder på lördag än på söndagen men ändå en skön promenad.

   När E flätade svansen så njöt Delvin i fulla drag. Han älskar när E pysslar och donar med honom. Då somnar han nästan.

För övrigt var det ju melodifestivalen på lördag och jag kan fortfarande inte förstå varför man tittar på eländet. Nej då var fredagen mycket trevligare. Lilla O spelade melodisnuttar och vi andra skulle gissa vilken artist/grupp det var och vad låten hette. Vem som vann vet jag inte riktigt men oj vad duktig han var på gitarr. Trubadurhjälp på kräftskivan kanske?

Idag har jag gjort något jag inte gjort sen jag var typ 6 år. Åkt skidor. Jag lånade grannens utrustning å hej vad det gick. Jag konstaterade att jag inte har några armmuskler kvar och att min balans är sådär. Men jag ska öva mer för bra träning var det det märkte jag.

Nu är det bara att ta nya tag innan nästa ledighet.
Ha en bra vecka

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Skönt, då blir vi fler på vasan nästa år?!!!

2009-03-01 @ 19:42:49
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Man tittar för att det finns inget annat att titta på, på de övriga kanalerna. Och vi är ju trogna TV tittare varje kväll, så vi kan ju inte komma på tanken att göra något annat socialt....!!!!!

2009-03-02 @ 07:29:18
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lilla E skötte sig alldeles exemplariskt även hon, ser inte så mycket av dem dock :o)

men hon hälsade från mamma, och nästa gång tycker jag mamman kan komma in och hälsa!

2009-03-02 @ 21:34:47
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Oscar/lilla o

Kräftskivan blir de :)

2009-03-05 @ 21:47:07
Postat av: Sussilusen

Lotta:Mamman ska försöka hinna komma med in på en kaffe.

2009-03-06 @ 16:45:06
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu