Fredag igen

Då var det fredag igen och jag hävdar fortfarande att det är vår. Det är väl ett typiskt vårväder. Söndag-tisdag ska det (tydligen) bli flera plusgrader. Det tror jag på och det ska bli skönt.


Jag skulle vilja hissa och dissa men kommer bara på en hiss och det är väl skönt i och för sig.
Jag vill HISSA mina sju skyddslingar. Underbara ungdomar. Livet är hårt ibland och mot vissa lite hårdare än mot andra men ni kommer att klara er bra. Jag älskar er.
Thumbnail

Var rädd om era ungar och ta väl hand om dem.

Om jag ska tvinga fram en diss så får det bli Josef Fritzl. Din sjuka jävul, monstret från Tyskland.

OK en hiss till: Laila och Magnus. Hon är jäkligt duktigt och han är så skön. Kvittar vem som vinner.
Ha en bra fredag
Kram

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Håller med om magnus och laila....

Fast nu vet jag ju vem som vann.

2009-03-27 @ 22:44:38
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det kom ett sms under dagen där Lilla O berättade att ni skickat honom ett grattis-sms, så det VAR Uppskattat!

Synd att jag såg din kommentar så sent, annars hade jag givetvis köpt med nåt kul hem till dig, men du får i andra hand, hoppas det går bra också :O)

2009-03-28 @ 00:06:49
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu