Mor och dotterdag

Jag och Ems åkte till stora staden Karlstad i dag. Oj vad vi handlade. Väskor, skor, underkläder, överkläder, jeans, mascara, vykort, IKEA-grejer mm mm. Vi åt gott på Mama´s och fikade på kafét vid H&M inne i stan. Dyrt blev det men jag gillar våra stadsturer. Nu sitter jag helt slut vid köksbordet med en ljummen öl och kollar in mina inköp.

Jag var även in på tre systembolag för att köpa en flaska Törley men den var slut överallt. Jag köpte en annan istället. I morgon kommer sonen med flickvän hem så man får umgås med honom lite också.

För övrigt så avslutades mitt läsår med ett nederlag i fråga om assistenters vara eller inte vara. Nu har jag semester och bryr mig inte om jobbet fram till 11/8 (min och dotterns namnsdag för övrigt).
Ha en bra kväll ni där ute.



Kommentarer
Postat av: Isa

Underbart att få shoppa loss lite emellanåt!

Tråkigt med nederlag dock... Men som sagt - nu är det semester! Skål för ljummet öl och ha en trevlig midsommar! Jag ska klä mig varmt, men jag hoppas alkoholen hjälper till att värma en gnutta så jag glömmer bort att jag faktiskt ska sova i tält... brr... Kramar

2009-06-18 @ 21:19:19
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Ska du sova i tält!!!!! Ta med dig snorkeln då. Nej då det blir nog bättre väder i morgon.:)

2009-06-18 @ 21:22:06
URL: http://sussilusen.blogg.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

JAG FÅR ÅNGST NÄR JAG SHOPPAR - DET ÄR NOG NÅT TRAUMA FRÅN BARNDOMEN...

2009-06-18 @ 21:59:56
Postat av: Lotta

Hoppas midsommarfirandet var lika bra som shoppandet :O)

Här hade vi det mysigt i alla fall. Ungarna var inte med hela dagen, Jo K förståss, men de andra tre såg vi inte så mycket av :)

Fortsatt härlig semester!

2009-06-20 @ 09:10:56
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu