Fredagkväll

Igår kväll  var jag på uppträdande och jag kan bara säga en sak; Har ni möjlighet att gå på detta, Klässbols högstadium och gymnasium, så ta chansen. Där finns några, en hel hoper faktiskt, som vi kommer att höra talas om i framtiden.  Jag har tidigare berömt Lilla O och hans storasyster Tilda och nu fick jag även uppleva lillasyster K och hennes talanger. Du, K, har en musikalisk framtid. Vi satt där i 3 1/2 timme inkl. paus men himmel vad fort det gick. KANON. Dessutom fick jag träffa mormorn som jag har haft som "lektant" eller vad jag kallade henne för. Kul, det var längesedan G.

Nu har jag tittat på talang och det var väl ok, tagit ett glas (ok, 1 1/2)  vin. Det var väl också ok. Jag ser fram mot en skön helg men sovmornar. Det känns som jag behöver det nu.

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: marie

låter härligt själv ännu en helg med nätter, lovar att komma förbi på rödafaran när jag kommit så långt att jag kan köra på riktig väg..ha det gott i borgvik..

2009-06-05 @ 22:19:28
Postat av: Isa

Tack tack! Känns skönt att ändra lite :)



Härligt! Jag funderar på att gå på Säffle-föreställningen, men har inte bestämt mig än. Ska på avskedsfest i morgon kväll, så risken är ju att jag inte orkar på söndag kanske... :) kram

2009-06-06 @ 02:25:49
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Jag lovar dig, det är värt det.

2009-06-06 @ 12:17:53
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Hoppas du får en skön helg!

2009-06-06 @ 13:01:31
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu