En-två veckor kvar.

Till veckan är det sista elevveckan och jag har hunnit det jag tänkt. Betygen är satta och jag är nöjd. Måndag ska eleverna baka gott, tisdag är en vanlig skoldag, onsdag är brännbollsdag, torsdag är mentorsdag. Den hade vi här för ett par veckor sedan men vi tar och städar ur bänkar, plockar ihop och går till hamnen och käkar glass eller nåt. Fredag är skolavslutning och vi slutar kl 11.00. Det ser väl ut som en hyfsad vecka.

Veckan därpå ska vi på personalresa, tisdag-onsdag är kompetensutvecklingsdagar (hu vilket långt ord) och torsdag är planeringsdag eller om man vill och kan en kompbar dag. Gissa vad jag gör?!?! Och sen då; SOMMARLOOOV till 10:e eller 13:e augusti mmmmmm.

Vad ska jag göra idag då? Inte en aning. Pilla lite på pillisarna, gå ut å gå med Sunlinda, hämta dottern i Grums, lämna och hämta gurkplantor hos syrra bl a. Jo då det finns allt att göra.
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Isa

Sista veckan innan sommarlovet brukar vara den bästa! Nästan synd att man inte går i skolan längre... :) Ha en bra dag!!

2009-06-07 @ 13:31:52
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Detsamma. Hoppas du hade det bra igår.

2009-06-07 @ 18:17:48
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu