Dagen efter

Då var årets midsommarfirande slut. Tack alla ni som var med och ni som ordnade för en fantastiskt trevlig kväll. Ett extra tack till värdparet som fixade till och donade trots regn. Kul var det och nya bekantskaper stiftades.

Hur är dagen idag då? Helt ok faktiskt. Naturligtvis är jag trött o "sleten" men klockan blev ju faktiskt bort emot 3. Jag har legat och läst nästan hela dagen (för boken måste ju bli bättre längre fram) med gott samvete. Jag behöver ju inte känna nu att jag slösar bort en helg. Jag ska inte jobba på måndag. OCH boken har blivit bättre.

En promenad stod på programmet idag men jag har inte tagit mig i den kragen idag. Kanske sen!!!!!

Nu ska jag köra om den tvättmaskin som jag glömde hänga igår
Hej

Kommentarer
Postat av: Isa

Låter härligt! En dag som denna ska man inte behöva göra mer än nödvändigt... Man kan promenera i morgon också ;)

2009-06-20 @ 20:49:36
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu