Nu är jag deppig

Nu har jag fallit i deppgropen igen och det har inget med vädret att göra. (åjo, det hjälper allt till lite). Min högsta önskan nu är att sonen ska få ett jobb. En 20-åring behöver pengar, så är det bara. Jag vet, han har en bil som inte är gratis men den har jag lovat att han ska få behålla men ändå. Det är så mycket som kostar.
Thumbnail
Inatt ska jag iallafall hämta honom på hamnfestivalen. Lite trött är jag nog då. Tänker det blir vid 2-tiden.

Imorgon blir det en promenad och ca en timmes strykning. Då kan jag hänga in mer kläder i de nystädade/rensade garderoberna.

Sov så gott



Kommentarer
Postat av: Isa

Det är tråkigt när deppet kommer över en... Brukar typiskt nog vara på kvällen så man funderar över allt när man ska sova. Här kommer iaf lite pepp och en kram. Det fixar sig ska du se! (även om dom orden inte hjälper särskilt mycket)



Undrar ja om du fortfarande är vaken..? Det är jag i alla fall.. i sex timmar till :) KRAM

2009-08-01 @ 00:57:22
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Blir nog bra ska du se, det bästa jobbet har nog inte bara dykt upp än :O)

Norge skriker ju efter arbetskraft, och de tjänar kanonbra, kanske vore nåt tills det rättar till sig här i Sverige :O)

Idag skiner solen, och en tur till skogen får du lov att hinna med....

Kramar till dig!

2009-08-01 @ 08:43:39
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Hoppas att grabben hittar något jobb snart.

Kan inte Norge vara något? Min karl brukade jobba i Oslo när vi träffades, bra betalt var det iallafall! Ni bor ju rätt nära menar jag!



Ha de så gott!

2009-08-01 @ 09:03:17
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Tack för er omtanke

Isa; Ja det blir värre på kvällen så är det bara.

Pillargontanten o Therese; Han har sökt även i Norge. Men som du säger pillargontanten så är det äntligen vackert väder och svamp- och bärskogen finns där. Han får väl jobba lite ..... så kanske han får in några kronor. Nån som har en bil som behöver rekondas???

2009-08-01 @ 11:49:10
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Efter regn kommer solsken, även för stora sonen hoppas jag. Jag håller tummarna.

//Sunlinda

2009-08-01 @ 13:53:47
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Inte ska du be om ursäkt, att jag har tre galna hundar som väcker mig mitt i natten, är ju självvalt;)

Sen kan ju iofs Lilla O och Ems, komma på under normal tid att de ska umgås :O)

Snart har de vant sig vid hennes fotsteg och då är det lungt....

Jag pratar med dem sen när jag kommer hem, och jag är inte arg! Bara lite trött :O)

2009-08-03 @ 10:13:46
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu