Långtråkigt

Börjar det inte bli lite långtråkigt nu. Det finns saker att göra men jag har liksom tappat stinget. Om vädret kunde bli bättre så det finns en anledning att inte göra ett dugg. Vi var och tittade efter kantareller igår och hittade 8 stycken. Däremot fanns det massor av kart.

Igår gjorde de stora ungdommarna taco sen spelade vi kubb och spel HELA familjen med respektive. Äntligen hade alla tid och lust samtidigt. Himla kul var det iallafall och jag tror faktiskt att jag var bäst i kubbspelet.

Jag har gått igenom Örebro universitets hemsida, bussar åt alla håll, scheman mm och jag är sååå sugen på att börja läsa. Chefen min var även hon positiv med reservationen att vi godkänner en termin i taget. Ja, jag söker ju en termin i taget så det får väl vara ok.

Kanske det blir lite kantarelletande idag också.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Om du har långtråkigt så kan jag underhålla dig! Kom bara så ska jag sysselsätta dig.

Om du vill kan du få börja med att leta orm i vår trädgård, för vi har en.....

2009-07-13 @ 16:22:34
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Erika

kul m kantareller.

2009-07-13 @ 17:51:15
Postat av: Anonym

Hej Susanne!!! Attans vad jag skratta åt historien med Mustafa o Mrs Brown... Du vet väl att du ska låna Tilda på onsdag o då blir det INTE långtråkigt ialla fall.

Kram Carina

2009-07-13 @ 19:34:33
Postat av: Sussilusen

Nej då Carina, det har jag inte glömt mer än att jag hade för mig att det var från torsdag. Inga problem vet du, det blir jättebra det. Det kanske passar med en underskrift på inackorderingen också då?

2009-07-13 @ 20:55:32
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: marie

hej det värkar som om det är ok att göra så, så länge man inte ger någon böter eller stoppar någon bil och utger sig för att vara polis. Men att stå vid vägkanten är inte olagligt. men sen kan man ju diskutera hurvida det är en trafikfara eller inte.

2009-07-16 @ 12:56:29
Postat av: Annzingen

Har oxå tänkt mig till kantarellskogen, men det blir först nästa v. Tacos o kubb låter härligt trevligt =)

Ja förstod väl att hon skulle va positiv till plugget =) skam vore det ju annars =) Ja har inte kollat böckerna än, men har jag ågon av dem så självklart får du låna =)

2009-07-16 @ 13:33:45
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Marie; Ok då vet jag. Tack för hjälpen för familjensa manliga medlemmar hotar med att stanna och tala om för honom att det är olagligt.

Annzingen; Även han var positiv till utbildningen.

2009-07-16 @ 17:00:06
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu