F´låt Stora O


Jag ber tusen gånger om ursäkt stora O men jag kunde inte låta bli. Din fru har ju lagt ut ett kort på sig och jag hade ju ett på dig. Det är ju knappt man känner igen dig så det är lugnt.  (bättre kort kommer nån annan dag).


Jag vill tacka Erika och hennes man J för att fantastiskt roligt kalas. Det gjorde ni himla bra. Jag vill även passa på att ge en eloge till servitriser och servitörer mm som fixade disk, annat plock och serveringen av alkoholhaktiga drycker. De är allt bra duktiga.

Idag har vi storstadat hela huset och det var behövligt och skönt att få gjort.
Nu blir det till att starta grillen.
Gu kväll
PS. Grattis Sara Sjöström till världsrekordet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar bild!

//Sunlinda

2009-07-27 @ 21:58:01
Postat av: Erika

Ja! stor eloge till ungdomarna...

2009-07-28 @ 11:22:30
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu