Tillbakablickar

Nu är det dags att ge lite tillbakablickar på veckan som gått och lite från tidigare vecka (med bilder).


En helt fantastiskt vacker dag att ha friluftsdag i Valfjället med klassen.

  
        

Jag och E var på jordens konsert ACDC. Det var bland det häftigaste jag varit med om och kan ni fatta hur himla bra de är egentligen. Visserligen är smaken som baken och det är väl tur men vi njöt jag och min kära dotter. Jäklar vilket ös.

     

Vi handlade också, jag och E. Pengarna tog slut men det räckte iallafall till en Latte innan vi åkte hem



Igår (tisdag) åkte vi till Örebro (Gustavsvik) så ungdommarna, E, lilla O, S och W, fick bada. I 7 timmar!!!!!!!!!!
Jag pluggade lite, drack kaffe, åt, drack kaffe, lyssnade på bok, drack........
De hade himla kul tror jag.

Idag ska jag försöka ta mig en rejäl promenad så får vi se vad jag gör sedan. Bio i kväll kanske???

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att biljetterna va ok.

Gött å va ledig....

2009-02-25 @ 18:19:40
Postat av: Annzingen

Avensjuk, jag....ja det kan du ge dig på...Gott att allt flöt på o ni fick se AC/DC. Vi ses på tis.

Ha det!

PS. Var du en badkruka??? Själv har jag badat 2ggr på 4d. DS.

2009-02-26 @ 22:56:34
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lovar att ta hand om henne, och se till att hon kommer på bussen i morrn!

Ha det bra!

2009-03-01 @ 20:18:10
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu