Go förmiddag världen

I morse vaknade jag okristligt tidigt. Närmare bestämt när en väckarklocka började spela strax före 5. Jag låg ett bra tag och funderade på hur jag skulle göra men till slut gick jag upp. Hade legat o funderat på en bok jag behöver så sagt o gjort så startades Ems dator upp och boken blev beställd. Jag hann med lite blogg o fb också.

Mina leder mår lite så där i dag när det har blivit mildgrader så jag funderade på ett alternativ till Naproxen. Då slog det mig att jag en gång i tiden var med i en Qi-gonggrupp och det var bra för mina leder. Sagt o gjort (igen) så letades cd:n fram och jag körde ett pass. Det kändes himla skönt om än mentalt till att börja med. Detta måste utföras när ingen riskerar att se mig för lite mysko ser det ut. Qi-gong, spikmatta o promenader, det måste väl vara bra? Jag provar.
 +  +  =
Julafton var en lugn o skön tillställning hos mormor i Värmskog. Det fattas lite släktingar men så blir det ibland. Många klappar, god mat o skön stämning var det iallafall. Hoppas ni hade lika bra. Kvällen avslutades med hemfärd vid halv 9, På spåret och sedan bums i säng. (Inte konstigt man vaknar vid 5 och vill gå upp!!!!!!)

Ha en lugn Juldag där ute och ta en promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu