Handledarutbildning

för B-körkort. Drygt som bara den, dåligt med luft och så där lagomt spännande men säkert bra. Nu är det iallafall gjort och det är bara att skicka in papper, betala, vänta på intyg och boka/gå på synkontroll. SEN är det "bara" att köra.
Det blir nog bra. Elkraftsvägen; Here we come.

På tisdag börjar att jobba (kompdag på måndag) och det känns helt ok. Fick ett välkommen-till-nytt-läsår-brev av min chef och ett schema över de elevfria dagarna och egen planeringstid är ordentligt tilltaget. Skönt. Även brandövning och HLR inlagt. Bra. Nu ska jag bara planera in saker i höst så den inte blir så fruktansvärt lång.

Men nu tar jag natten.
Ha dä

Kommentarer
Postat av: marie

skönt att du känner dig lite piggare. snart börjar jag min semester om sju dagar. Tråkigt att du har börjat jobba då, hade varit kul med sällskap i svampskogen.

2009-08-05 @ 05:51:10
Postat av: Sussilusen

Jag är ledig på helgerna vet du.:)

2009-08-05 @ 08:27:50
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Då håller vi oss borta från elkraftsvägen då...0)

2009-08-05 @ 21:34:45
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Ja, du, jag tycker fotrfarande att det är lite otäckt att övningsköra med dem jag.... Men man vänjer sig väl :O)

2009-08-05 @ 22:47:36
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu