Bättre nu

Man behöver en tankeställare ibland. Min önskan att sonen ska få jobb finns kvar men jag har en son iallafall. Lite perspektiv är nyttigt men ibland kommer det som en örfil. Det kanske oxå är nyttigt. 
Har iallafall varit ute i skogen och plockat blåbär o svamp idag. När vi kom hem rensade vi (ja, VI), åt lite lunch, rensade igen och la in gurka. Nu vilar jag nacke o rygg lite innan jag ska ta det sista.

                    Det här är hälften av svampen. Gott gott

Det här en bild från flaskracet i lördags. Först kom det en flaska, sen kom det två-tre flaskor å sen.... kom det massor. Jag hoppas de fann alla flaskorna. Jag vann inget på lotteriet men det går till en god sak så det kvittar.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Otur i spel - tur i kärlek....

2009-08-03 @ 18:02:09
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Va bra att du hittade lite kantareller, du ser trägen vinner :O)



2009-08-03 @ 19:20:51
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Erika

kanatreller-mums.

2009-08-03 @ 20:46:16
Postat av: Pillargontanten

Åh, det va inte din kommentar jag menade med gnäll, gnället var värst på FB :O) Men jag tar det, och jag bjuder på den hemska bilden....

Och jag har varit lite arg, på våra ungar alltså :O)

Fast det är svårt....

2009-08-03 @ 22:31:30
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu