Helget är slut

så nu är det bara att ta tag i en vecka till. Även den här veckan innehåller fyra arbetsdagar och då hoppas jag naturligtvis på vackert väder. På torsdag tar jag med mig Tilda hem. Måndag o tisdag blir sena dagar onsdag normal o torsdag tidig o fredag ledig. En bra vecka helt enkelt.
Under helgen har mina tomat-, gurk- o blomplantor fått tillbringa både dag o natt i växthuset och det har gått himla bra.

Dags för hiss o diss:
Hissen får Scoore i Karlstad. Vi skulle äta en bit mat i Karlstad i går (lördag) och det är inte helt enkelt att hitta god vegetarisk kost förutom pizza. Lite dåligt utbud. På Scoore däremot kunde man få nästan alla rätter på menyn som veg. Proffsigt.

Ja och vem ska få dissen. I nuläget finns det några att välja på. Jag väljer att Dissa pollen. Inte nog med att det är besvärligt för allergiker, det är även gult hela tiden överallt och detta är ändå bara början.


Några nya kloka ord:
Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lösaktiga.
Stina 6 år


Ha en fortsatt trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som om mina toppar oxå blivit lösaktiga med åren och barnen, men inte fan är jag farmor.....phu vad jobbigt det blev. Hur får man tillbaka spänsten i dem?

//Sunlinda

2009-04-26 @ 18:32:33
Postat av: Anonym

vem har spänst nånstans nu för tiden?

Vi som är 70-talister också, shit.

2009-04-28 @ 21:38:03
Postat av: ErikaÖ

jag gjorde ett inlägg nyss som försvann, kanske dyker det upp?

2009-04-28 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu