Glad påsk


Nu har lovet kommit och det känns mycket skönt. Jag ska städa, putsa fönster, rida, dona i trädgård, så och plantera mm mm men framför allt ska jag bara ha det himla skönt och ta massor av promenader kanske fler om dan. Under helgen blir det nog många promenader för jag har Tilda hos mig. Vi får se hur länge hon stannar. Ems och hon har varit ute idag och tog en promenad och en massa kort.

     

Vår egen fotomodell.

Under veckan som gått så har jag gjort mig vårfin i håret. Var hos Frizette i Årjäng och blev himla nöjd. Har till och med blivit förväxlad med Ems, kul för mig men mindre kul för henne. Syns inte så bra på kortet men så här blev det iallafall. INTE familjens fotomodell.



Ytterligare en fotomodell i familjen är R:s pärla. Den är så himla snygg. Om rummet var lika välstädat/tvättat så skulle vi ha det renaste rummet av alla. Är man duktig på rekond så är man. Kul att ungdomarna har ett intresse. På lördag bär det iväg till ELMIA .

                       

Nu blir det omplantering av tomatplantor, promenad och ett glas rött för att fira lovet. Jag återkommer säkert under helgen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Visst är du en fotomodell.....

2009-04-09 @ 18:05:10
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Håller med Sunlinda :O)

Snyggt!

Ska du till Arvika idag ändå, annars ska jag hämta Tilda, så flickorna kan åka med hit, så behöver du inte köra så långt :O)

Hör av dig...

Tomaterna, ja, de kanske jag skulle så...

2009-04-10 @ 06:29:47
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Annzingen

Gla påsk, fotomodellen!!!!

2009-04-10 @ 12:09:24
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HaHa kul att du själv säger det - nämnde det inte häromdagen när vi pratade men Hanna och jag såg Emma köra bil häromdagen innan vi visste att du klippt dig!! Glad påsk och kom snart tillbaka på funbeat för vi saknar dig...

2009-04-11 @ 11:10:53
Postat av: Anonym

2009-04-19 @ 18:21:13
Postat av: Manna

2009-04-19 @ 18:21:31
Postat av: Manna

Tack för bra blogg :) Och att bli förväxlad med ems skall du vara stolt över. din dotter är en bland de finaste jag känner. men Det har hon väll ärvt utav dig ? ;)

2009-04-19 @ 18:22:21
URL: http://aaame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu