Aj aj aj

Idag när jag kom hem från jobbet så var det premiär för spikmattan. Det här var väl inget tänkte jag men efter en stund gjorde det skitont. Jag stod ut en liten stund för man ska visst ta det lite lugnt i början. Det var ändå en skön känsla efteråt. Lotta; vi gör upp under helgen. Minnet sviker mig ibland.

Annars är det Valborg, kungen fyller 63, ungdomarna ska ha kul och jag är ledig i tre dagar. Skönt. Den stora ungdomen ska viss ha lite grillfest härhemma och jag har jour ifall den lilla ungdomer behöver ta sig hem.

Hoppas ni andra får en bra Valborg så hörs vi senare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Vi ses i vassen då....

2009-04-30 @ 18:48:59
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, det gör ont, men det är skönt efter en stund.

Man ska ta det lite försiktigt i början, så du gjorde alldeles rätt!

Det är lugnt med betalningen, den tar vi när vi ses :)

Ha det gott i vårsolen!

2009-05-01 @ 07:24:07
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu