Helg igen

Ja, så var det helg igen. Idag fredag var jag hemma från jobben för jag hade feber och mådde inget bra när jag åkte hem från jobbet igår.

Idag mådde jag ändå lite bättre så jag har städat lite och var ut och plockade lite svamp.

När jag kom hem var jag helt lut så jag är nog inte helt frisk. I morgon ska jag och gratta svärmor. Hon fyller 70 år.

Det gör vi på förmiddagen men på kvällen blir det kalas. Då ska vi till grannen på bröllopsfest. De gifte sig i somras och nu ska vi grannar fira (dem). Välkommen till klubben Janne och Erika. Det ska bli mat och dryck och fantastiskt kul.


Jobbet flyter på som vanligt med lus och annat skräp.

Naturligtvis händer mycket kul också.
Ha en trevlig helg så återkommer jag snart. 

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Krya på dig, har du tur kanske det bjuds på konjac så du blir piggare, kul med fest och glamm,

men lus och makadamm

kan man va utan... fy nu började det klia..!!!!!!!

2008-09-12 @ 22:53:32
Postat av: annzingen

Hur lägger jag till länkar?

Varför syns inte det jag skrivit som ny blogg på min blogg???????????????Förvirringen är total %)

2008-09-12 @ 22:55:58
Postat av: Sussilusen

Det hörs ju på namnet - Sussilusen - vad lössen komer ifrån....hihihi!

Ta inte med dem på festen bara!

Kram och pigga på dig!

2008-09-13 @ 09:55:41
Postat av: Susanne

Vem är det som har skrivit med mitt alias? Fyndigt skämt. Att jag inte tänkte på det själv, då hade jag nog inte tagit upp det här. Nej lusen får inte följa med på fest.

2008-09-13 @ 14:43:12
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Äsch, jag var lite tankspridd när jag skrev, sussilusen eller sunlinda - det gick av bara farten!

2008-09-14 @ 10:57:24
Postat av: ErikaÖ

Tack för igår....

2008-09-14 @ 13:18:03
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu