Hej igen

Nu var det ett tags sedan men nu tyckte jag att det var dags igen.
Trots att hösten är här (för det är den väl?) så känns det ganska bra tycker jag. Jag har kommit igång med en vettig träning i badhuset som passar mig utmärkt och så började jag en ny kurs!!!!! igen!!!!! igår som jag tror kommer att bli fantastiskt bra. Läs- och skrivutveckling. 
                                                   

Annars rullar livet på i allt högre tempo och snart är höstlovet här. Jag tar mitt lov v. 42 och jag tycker egentligen att det är lite för tidigt och jag har försökt att ändra på det men man ändrar inte på en hel kommuns vilja.


Ha en riktigt mysig höst så hörs vi rätt vad det är

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Är i badhuset på tisdagar 18,00.

Vi ses under helgen.

2008-09-05 @ 21:23:38
Postat av: ErikaÖ

Ny kurs?! Lycka till med den....

2008-09-06 @ 13:27:36
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: www.Annzingen.blogg.se

Kära studiekamrat, jag behöver din bloggkunskap, detta var inte så enkelt som jag trodde...

2008-09-06 @ 19:17:22
Postat av: Sussilusen

Du är hjärtligt välkommen Annzingen. Tala bara om vad du behöver hjälp med så rycker jag in direkt vet du.

2008-09-07 @ 14:42:58
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Men när ska vi hinna med den kursen???

Jag skulle behöva ha dig i telefonen samtidigt som jag är inne på min blogg för att komma igång riktigt.

Tid, tid var tar du vägen? Kan någon leda mig till extra tid??? En tidsbank vore kanon.

2008-09-08 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu