Vilken söndag

Det blev inte många knop för mig i går. Jag tog en promenad på en halvtimme sen var det soffläge hela dagen. Anledning?? Det var pubkväll på Kvarnen och det var fantastiskt kul. Om jag hade gått hem när jag var på väg så hade nog söndagen varit något piggare men nehej då. Då gick jag till grannarna där de spelade poker och drack champanj (usch o fy). Jag drack vin istället.


Idag har vi kompetensutvecklingsdag och jag bestämde att vi skulle ha den var för sig hemma och läsa igenom alla planer vi har så att de inte bara blir hyllvärmare som de brukar. Sen diskuterar vi dem på nästa personalmöte. Det är läroplaner, likabehandlingsplaner, mobbningsplaner, krisplaner och vår arbetsplan. Jag har säkert glömt någon. Jag tror att det finns en alkohol och drogplan också!!!!!! Det är bara att börja läsa då.


Ha en bra dag alla ni därute.

Kommentarer
Postat av: marie

det blev lite mindre gjort för mig, flyttade mig från sängen till soffan och sedan sängen igen..men det var skoj

2008-10-27 @ 23:46:49
Postat av: Erika

ja drog och alkoholplanen kanske behövs efter en riktigt blöt fest? (skämt å sido).

2008-10-28 @ 09:31:57
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Sitter pubkvällen i än eller var det förkyldningen? Skämt o sido, jag tror du skulle kurerat dig ännu mer i helgen så basseluskerna drunknat ;)

2008-10-28 @ 23:22:58
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Då du Annzingen hade även jag drunknat. Jag ska göra som du sa igår, nu ska jag börja äta vitaminer och börja gå ut o gå så ska ni se att jag är med snart igen. Det här är inte alls likt mig.

2008-10-29 @ 08:49:50
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu