Hälsokontroll

Idag har jag gjort en hälsokontroll. Lite övervikt och lite dålig kondition annars var det ok. Inte ens för mycket vin. Vi la upp två mål för mig. Stavgång och en löprunda per vecka sammanlagt 200 minuter och målvikt 60 kg (men jag vet inte till när). Det var egentligen mina mål som hon tyckte var ok. Alltså tog jag en promenad på 50 minuter i kväll.


Är ni upplagda för ett ordspråk till?

"Äktenskap är som att fånga loppor med tårna. Det kan lyckas".



Ha en bra kväll / Sussilusen

Kommentarer
Postat av: Erika

Man kanske inte ska sträva efter att gifta sig då???

2008-05-07 @ 15:57:01
Postat av: Sunlinda

Annars kan man jämföra äktenskapet med en kräftbur. De som är utanför vill in och de som är på insidan vill ut!!!

2008-05-07 @ 20:36:36
Postat av: Sussilusen

Hmmm. Tål att tänka på Linda. Ingen fara Erika. Mikael har slutat nattskiften nu så det är ok igen.

2008-05-08 @ 17:48:15
URL: http://sussilusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu