Skööönt

Ja, nu var det söndag igen och ändå har jag en hel veckas ledighet att se fram emot. Skööönt.
Den här helgen har jag planterat om mina små växter som jag sådde under sportlovet. Det växer så det knakar. Det är även dags att sätta ut fröannonser på Tradera. Där köper jag lite roliga fröer och säljer mest chilifröer. Det är kul och ett bra sätt att få lite av varje. Själv sår jag mest tomater (mini), paprika och chili.
Nu känns det som det snart är vår.
Ha en skön påskdag
På återseende /Sussilusen



Min favoritchili Fireworks

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Ha en bra påskdag du också!!!
Kram Sunlinda

2008-03-23 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu