Nytt liv!!!

Så var det måndag igen då och som sunlinda skriver så börjas det ett nytt liv. Jag har alltid hävdat att jag inte tycker om sötgodis men varför jag då äter det hela påskhelgen kan jag inte riktigt svara på.
Jag började iallafall mitt nya liv med en snabb promenad med stavarna 7.45 i morse. Det tog mig 55 minuter. Jag har också utformat ett träningsprogram för min mage som jag ska köra emellanåt. Önska mig lycka till !!
För övrigt tycker jag att den här helgen har varit lång och särskilt i dag. Jag vill ha vardag igen med morgontidning och normala öppettider i affärer och hos myndigheter. Om jag sover middag nu så kanske dagen går fortare.
Ha det bra alla/Sussilusen


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Det gick bra att shoppa idag, även om det var helgdag.
En stavpromenad gick också bra, men just nu måste jag göra slut på Wasabinötterna. Kan inte börja ett nytt liv med dem i skåpet....

Ha det gott!

2008-03-24 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu