Vädret...

är inte så jäkla bra. Någonstans i slutet av våren/början av sommaren läste jag att den här sommaren skulle bli så himla varm. Det behöver ju inte vänta tills vi åker utomlands väl?


Jag satt en dag hos Emmas allergidoktor. I väntrummet har han några roliga skyltar som jag var tvungen att ta kort på. Det går snabbare än att skriva av. Ni ska här få några smakprov:

"Skillnaden på tantkroppar och manskroppar är att tantkroppar har flera hemliga rum i bägge ändar."
Mikael 6 år

"Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer."
Siri 6 år

Tänkvärda ord tycker jag.

Nu håller vi på att måla om i Emmas rum medan hon är i Finland.

Limegrönt ska det vara på en vägg och vitt på de andra. Det lossnar och bubblar sig så det är inga vackra ord som kommer där innifrån hennes rum när Mikael grejar. Det blir bra tillslut tror jag. Emma kommer hem nästa tisdag/onsdag så han har tid på sig.

Ha en bra kväll önskar jag

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Stryk honom medhårs så ska du se att det blir vackrare ord. Hur mår hönaskrällena?

//Sunlinda

2008-06-26 @ 07:58:28
Postat av: Sussilusen

Han fick middag med vin i går så idag åkte vi till IKEA och handlade för 3000:- (till Emma visserligen men ändå).

Jodå, hönsena mår prima och äter nästan lika god mat som oss men då värper de bra också.

2008-06-26 @ 17:10:07
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Kul att göra om...

2008-06-26 @ 18:47:18
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu