Fy f-n vilken dag.

Har ni några bedrövligheter så kom hit med dem, idag är jag van.
1. Var till doktorn idag (igen) med min axel=inflamation=cortisonspruta=hjälper inte ett skit. Kan inte ens klä på/av mig själv och det finns för närvarande inte ett dugg romantik i detta.

2: Emma lämnade in sin mobil på Elgiganten. Nästan alla tangenter spruckna. Det händer med alla av denna sort sa han men den har varit "fuktigt" och då är det inte säkert att de ens öppnar den trota att det inte har med tangenterna att göra.

3. och värst. Robin får inte ledigt från Gruvön när vi ska till Turkiet. Tänk att ha jobbat sin andra halva sommar och redan vara så oumbärlig. Hoppas han får lön därefter också. F-n vilken skit.
  eller 

Nej nu går jag och gråter en skvätt igen.
Ha dä ni andra

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Hoppas att det ljusnar idag onsdag. vad säger man "Efter regn kommer solsken". Tror du behöver en kram.

KRAM Sunlinda

2008-07-09 @ 07:47:31
Postat av: Erika

Tråkigt som fasiken..

2008-07-09 @ 22:44:48
Postat av: Susanne

Den kramen var välbehövlig. Och det har ljusnat en del.

2008-07-10 @ 16:20:57
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Du kan få min autograf ändå, för jag hoppas att jag är din kändis....

Kram

2008-07-11 @ 15:14:03
Postat av: Susanne

Det är du, det vet du

2008-07-11 @ 18:45:33
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu